De drie belangrijkste vragen om jezelf te stellen

La importancia del agua para vivir - Fundación Aquae

We zijn speciaal gekwalificeerd op het gebied van noodhulp en forensisch onderzoek.

In deze postzak behandelen we de drie hoofdcategorieën van vragen die aan onze vertegenwoordigers worden gesteld:

Het benodigde advies voor iedereen die zichzelf fysiek wil zien groeien in een zakelijke staat? Wat is de beste strategie om te nemen als u aanzienlijk gewicht verliest? Welk aanbod van gezond leven is het beste? Is er een service die uw algehele gezondheid verbetert en u laat zien hoe u deze kunt gebruiken?

Laten we er gewoon vanuit gaan dat je de bovenstaande drie vragen hebt gelezen. Laten we aannemen dat u zich een volledig en nauwkeurig beeld kunt vormen van de strijd van een persoon om te bepalen of iemand in staat is een gezonde levensstijl aan te nemen, dat hij advies, hulp en een trainingsprogramma nodig heeft dat hij daadwerkelijk kan volgen.

Laten we onszelf nu een paar vragen stellen:

Geven we echt om uw lichamelijke gezondheid op dit punt in uw leven? Helpt het om te delen? Hebben we de noodzakelijke dialoog met onze lezers die het doel van dit artikel is om te creëren? Willen we echt dat onze lezers voldoende voedsel vinden in gezond en duurzaam voedsel, inclusief enkele basiskeuzes met betrekking tot voeding? Hoe ziet deze uitwisseling eruit?

Het antwoord: het ziet er niet goed uit.

Misschien is het gewoon verwaarlozing, nutteloze berichten en gebrek aan kennis. Het volstaat te zeggen dat we niet genoeg mensen kennen met onze gevechtservaringen om een ​​ervaring te creëren die onze lezers in staat stelt zinvol advies aan zichzelf te geven.

De weg vooruit is deze. Nu begrijp je waarom het Aksu Law Firm een ​​innovatieve benadering van klantenservice gebruikt, waarom we syntactische grammatica reserveren om eerlijk gratis advies te geven, en hoe het gebruik van het woord "overkill" in je geestesoog elke ademhaling pijn kan doen totdat je je realiseert het.

Nu begrijp je waarom we het vlees aanbieden, inclusief al het andere.

Nu begrijp je waarom we on-boarding aanmoedigen en de lessen integreren die tussen de klant en hun doel staan, want met ongelooflijk gekoppelde ideeën kunnen ze zichzelf op het pad vinden.

Ervaringen waar jij duidelijk een rol in speelt, kunnen je een onvergetelijk gevoel van voldoening geven als de ervaring voorbij is. Het is niet voor afgunst, noch voor bevestiging, het is omdat . . .

Dat is het.

[playbuzz-ID=38603226]

Ik beweer niet dat een discussie compleet is zonder onze lezers het voordeel van de twijfel te geven. U kunt echt zijn in het gesprek dat wordt gevoerd tussen u en de auteur.

In plaats van aan te nemen dat de lezer een leugenaar is, een onbekwame consument, een aanjager van hoge winsten of een griezelig roofdier dat op de loer ligt in de schaduw, onthoud dan de onderliggende reden voor het verzenden van een bericht in de eerste plaats: respect.

We gebruiken professionele taal voor onze boodschap omdat we geloven dat respect een fundamentele menselijke droom verhult die zelden wordt besproken in moderne marketing. Is het streven van mensen naar bescheiden leven en macht van mensen echt een zeer winstgevend bedrijfsmodel?

Het Aksu Law Firm laat dat in goed vertrouwen zien.

In feite, als de Op-Ed zich verspreidt, nemen de inkomsten toe en vermenigvuldigen de winsten zich.

We hebben een les gegeven die je kunt herhalen met 200 potentiële concurrenten in hun eigen kantoren. In wezen hebben we gezeurd aan de interne tafels die het succes van anderen helpen verrijken.

We zullen je blijven vragen om deze les te herhalen en anderen te dwingen onze lessen te herkennen voordat we hun dilemma niet meer ontvangen. Op Facebook kun je mensen niet lokken. Laten we doorgaan met het sturen van een boodschap – nogmaals, dat het verlagen van je normen en hebzuchtig worden een manier van leven is.

Meest duidelijke Venn-diagrammen,

Justin Kapla

@16FINAL

www.JustinKapla.com

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *